Správa domů v majetku soukromníků
Vážení klienti,
dovolte, abychom Vás oslovili a nabídli Vám naše služby spojené se správou Vaší nemovitosti.
Služby naší společnosti jsou založeny na individuálním a odpovědném přístupu k zákazníkovi. Míra využití našich služeb je vždy závislá pouze na přání klienta.
Naše společnost momentálně spravuje byty a nebytové prostory v domech města Jičína, domy v nichž byly byty převedeny do vlastnictví soukromníků (v domech existují společenství vlastníků bytových jednotek), domy bytových družstev a individuálních vlastníků, respektive spoluvlastníků. Dlouhodobá činnost a stálé doplňování profesních znalostí garantuje vysokou úroveň plnění všech požadavků vlastníků nemovitostí.
Pokud Vás tato nabídka oslovila, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám bližší informace poskytneme při osobním jednání.
PROVOZNĚ-TECHNICKÁ, EKONOMICKÁ A PRÁVNÍ ČINNOST
PROVOZNĚ TECHNICKÁ ČINNOST
- převzetí objektu do správy
- vedení technické evidence domu, bytů a nebytových prostor
- smluvní zajištění dodávek médií v rámci služeb spojených s užíváním jednotek
- zajištění předepsaných revizí, kontrol a zkoušek a následné zajištění odstranění zjištěných závad
- zajištění havarijní služby
- zajištění oprav a udržování společných částí domu
- zajištění velkých oprav a rekonstrukcí
- vytvoření technických podmínek pro větší opravy a rekonstrukce, sepsání smlouvy o dílo, vše konzultováno se zástupci SVJ, konečný výběr dodavatele provádí SVJ
- kontrolní činnost při provádění oprav a rekonstrukcí dle potřeby event. podle domluvy
- v případě potřeby osobní účast technika
- spolupráce se zástupci vlastníka i v ostatních činnostech – např. podání žádostí na stavební úřad, odbor památkové péče atd.
- vedení korespondence s firmami, úřady, zástupci vlastníků
- vystavování objednávek a následná věcná kontrola správnosti faktur od dodavatelů
- zpracování plánu oprav na další období (oprav, revizí atd.) 1x ročně
- uchovávání technické dokumentace
- účast a zajišťování hlasování na shromáždění vlastníků 1 x ročně
- zajištění odečtu měřidel
EKONOMICKÁ ČINNOST – ÚČETNICTVÍ A DANĚ
- vedení daňové evidence
- vedení podvojného účetnictví
- vypracování daňových přiznání
- zastupování před úřady
V rámci těchto služeb nabízíme:
– kontrolu převzatých účetních dokladů z hlediska obsahu a úplnosti náležitostí
– vyhotovení faktur a pokladních dokladů za klienta
– účetnictví a evidenci dokladů průběžně dle převzatých dokladů, na přání klientů předložíme průběžné sestavy – obratové předvahy, výsledovky apod.
– účetní i daňovou závěrku tak, že klientovi předáme veškeré doklady připravené k archivaci, sestavy, daňová přiznání dle zákona o účetnictví, daňových zákonů a ostatních souvisejících předpisů
– kompletní agendu – pracovní smlouvy, výpočty mezd, hlášení pojišťovnám, sociální a důchodové zabezpečení, úrazové pojištění, cestovné
– evidenci majetku včetně odpisů
– zpracování statistických výkazů
– přípravu podkladů pro úvěr
– na členských schůzích, schůzích shromáždění vlastníků přednesení výsledků hospodaření domu
– další ekonomické a daňové služby dle požadavků klientů
EKONOMICKO-SPRÁVNÍ ČINNOSTI
- vedení evidence nájemníků, podnájemníků, ostatních uživatelů, bytových a nebytových prostor včetně průběžných změn
- předpisy nájemného v souladu s prováděcími předpisy a pokyny vlastníka, jejich úpravy dle pokynů vlastníka
- předpisy do fondu oprav
- předpisy záloh na služby spojené s užíváním bytových a nebytových prostor, jejich úpravy dle vývoje cen těchto služeb
- kontrola úhrad předpisů, evidence předávána vlastníkům měsíčně, nebo dle jejich požadavků
- vyúčtování služeb spojených s užíváním jednotek a společných částí domu dle platných prováděcích předpisů 1x ročně
- úhrady nákladů na opravu a údržbu z klientského účtu (fondu oprav), 1x měsíčně předání klientovi přehledu čerpání fondu oprav a odeslání zůstatku klientského účtu
- pokladní služby
PRÁVNÍ ČINNOST
- zabezpečování konzultačního a právního poradenství a dalších činností v souladu s příkazními smlouvami
- vyhotovení, popřípadě revize obsahu smluv
- zpracování právních stanovisek k aktuálním otázkám v oblasti bytového hospodářství a řešení právních záležitostí v dané oblasti
- příprava podkladů pro zápis vlastnických a jiných věcných práv k nemovitému majetku do katastru nemovitostí
- vyřízení zápisů a změn v Obchodním rejstříku
- vypracování Prohlášení vlastníka a jeho změn
- vyhotovení smluv o převodu bytových jednotek
- vyhotovení nájemních a podnájemních smluv a jejich dodatků
- sledování pohybu pohledávek za pronájmy bytových a nebytových prostor
- vedení přehledu vymáhaných pohledávek a analyzování způsobů jejich řešení
- vyhotovení splátkových kalendářů
- příprava podání ve věci soudního vymáhání pohledávek včetně exekuce
Pro privatizované domy poskytnutí pomoci při založení SVJ
- vypracování stanov
- vyhotovení pozvánek na schůzi
- vyhotovení prezenčních listin
- pomoc při záznamu hlasování
- zajištění výpisů z katastrů nemovitostí
- zajištění účasti notáře na schůzi
- zajištění zápisu SVJ do obchodního rejstříku
- poskytnutí prostor v sídle organizace ke konání prvního shromáždění
Rozsah správy se vždy odvíjí od požadavků a potřeb jednotlivých vlastníků a je předmětem dalšího jednání.